Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. június 26.

CV Face 25+ Hyaluron Booster Ampulla - teszt

A Müller zsákmányolásom során már bemutattam nektek ezt a terméket, de most már ki is próbáltam, így leírom róla a tapasztalataimat.


Ez egy új terméke a Cadea Verának (Müller saját márkája), mely 25 éves kor felett ajánlott, minden bőrtípusra. Hyaluronsav és gránátalma kivonatot tartalmaz a bőr intenzív hidratálásához. Feszes és bársonyosan puha megjelenésű bőrt ígér. Hatását a hyaluronsavnak köszönheti, mely védőréteget képez a bőrön, tárolja a nedvességet és ismét feltölti a bőr nedvességraktárát.

Alkalmazás:
Használat előtt a bőrünket alaposan tisztítsuk meg a szennyeződésektől. Az ampulla tetejét a jelölésnél egy hirtelen mozdulattal törjük le, célszerű ha valamit közben a nyaka köré tekerünk, hogy véletlenül se vágjuk meg magunkat. Az ampulla tartalmát öntsük a tenyerünkbe, majd egyenletesen oszlassuk el az arcon, nyakon és a dekoltázson.

Tapasztalataim:
Az ígéretnek megfelelően valóban észrevehetően üdébb lett a bőröm a használatát követően. Nekem kombinált bőröm van, a T-vonalban zsíros, az orcákon pedig hámlik, de mindenhol rögtön beitta a hatóanyagokat, meg is lepődtem, zsíros utóérzetem sem maradt tőle. Nagy félelmem az ilyen készítményekkel szemben, hogy pattanásaim lesznek tőle, de semmi ilyet nem tapasztaltam szerencsére. Az illata engem leginkább egy kellemes parfümre emlékeztet, nagyon tetszik. Egyetlen hátránya az, hogy 1 ampulla 2 ml-t tartalmaz, ami szerintem nagyon sok egy használatra. Én ezt úgy oldottam meg, hogy nem használtam el egyszerre az egészet, hanem folpackba tekertem be, így nem kapott levegőt, és beraktam a hűtőbe. Így 3 alkalomra is elegendő volt 1 ampulla. Szerintem nagyon jó készítmény, egy kiszerelés ára 185 Ft, ez teljesen megéri érte. Régebben próbáltam még az Alverde Tengeri Alga Hidratáló Ampulláját, de rettentően ragacsos lett utána a bőröm, és a szaga is borzalmas volt.
Összességében engem teljesen meggyőzött ez a készítmény, biztos, hogy újra fogom vásárolni, mert alkalmanként szeretem intenzívebb hatóanyagokkal is ápolni a bőrömet.
Ti próbáltatok már hasonló ampullákat?

6 megjegyzés:

  1. ..és a hennás témával mi a helyzet? ((:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd akkor akarok írni róla, ha már ki is próbáltam! Csak most még nem jutok oda! :D

      Törlés
  2. na ugye írtam, h megvettem én is ezt az ampullát, és azt kell mondjam, engem is meggyőzött.. felveszi a versenyt a kozmetikás ampullákkal, amiket eddig használtam.. és nagyon finom az illata.. hmm (((:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, ennek nagyon örülök! :D És a szemmaszkot is próbáltad már?

      Törlés
  3. próbáltam, de aznap éjjel megcsípte a szememet egy szúnyog, úgyh ideg lettem és nem tettem fel többször azóta :D még kipróbálom párszor, mielőtt megnyilatkozom.. (én vagyok a kontroll csoport, mert ugye azonnal próbálom, amiket publikálsz..) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, engem is agyonettek a szúnyogok itt Balatonon... Akkor majd várom a te véleményedet is, megbízható kontroll csoport vagy! :D

      Törlés