Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. július 18.

Outfit - Csipke és esküvő

Szombaton az egyik legkedvesebb barátnőm esküvőjére voltam hivatalos. Sokat vacilláltam rajta, mit vegyek fel, nem tudtam, hogy az időjárás mennyire lesz kegyes hozzánk. Végül aznap szép napos reggelre ébredtünk, így maradtam az eredeti elképzelésemnél.


Csipkés ruha - Orsay
Gyöngy medál . Avon
Igazgyöngy karkötő - Karácsonyi vásár
Gyöngy fülbevaló - Bijou Brigitte

Ezt a  ruhát még tavaly ősszel sikerült elcsípnem egy leárazás keretében, 8000 Ft-ról volt leárazva 4000 Ft-ra, és ez volt az utolsó darab, ráadásul pont a méretemben! Gondoltam jól fog jönni olyan eseményeken, ahol elegánsan kell megjelenni, ráadásul a csipkének köztudottan nem tudok ellenállni! :D


Ezen a képen a hajamat szerettem volna megmutatni nektek. Sajnos még elég rövid, és mivel régen látta fodrász, így már fazonja se igazán van, ezért egy kis fonással igyekeztem életet vinni bele! 
Nemrég lett hennával befestve, így majd arról is készül a beszámoló!





És egy Instagram a végére! 
Egyébként már Instagramon is tudtok követni, hkorinna néven megtaláltok! :D

Hogy tetszett nektek ez a csipkés ruha? Ti voltatok már idén esküvőn? Mit viseltetek? 

19 megjegyzés:

  1. Nagyon csini voltál! Gyönyörű a ruha :)

    VálaszTörlés
  2. KEdves ruha, csini voltál! :) Az uccsó kép alapján azt mondom, nem árt egy kis szemöldökfestés, szóval nyugodtan ess neki! ;)

    Idén sajnos egyetlen barátnőm sem esküszik, de remélem, jövőre még 1-2 csak fog! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Ennyire amúgy nem világos a szemöldököm, csak a képen csalóka, de tervben van már egy festés, csak kéne vörös szemöldök festéket is vennem! :-)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a ruha, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a ruha:)
    És a blogod is.!! <33 this is cool:)
    Bekövetvee!

    Az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/
    Kérlek, ha van egy kis időd nézz be hozzám.:) Rám férne pár követő.:DDDD
    előre is köszii
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és üdvözöllek a blogon! :D
      Mindjárt benézek hozzád is!

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a blogod, ez az outfit pedig szuper. Imádom az ilyen stílusú szetteket. Bár nekem egy pici táska hiányzik az összképből.

    Ha gondolod nézz be a blogomra.
    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Volt nálam egyébként egy kis táska, csak szerintem annyira nem illett bele az összképbe, ezért nem is akartam, hogy rajta legyen a fotókon! :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a ruha!

    http://boglarkastyle.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-blogon-nyerj-lilart.html

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Szerintem is, én imádom a romantikus stílust! :-)

      Törlés
  8. Nagyon csinos vagy, és a ruha is olyan cuki :) !

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű voltál Kori az esküvőmön (is) :D Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy Timi, de ott Te voltál a gyönyörű!!

      Törlés
    2. Köszi, aranyos vagy! :D
      Annyira profi ez a blog, most mindent visszaolvastam :D
      Hajrá továbbra is!

      Törlés
    3. Köszi a biztatást, jól esik! :)

      Törlés