Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. július 6.

Outfit - Színek és menta

Ahogy ígértem nektek, itt vannak a Balatonon készült outfit képek! Ezeket a ruhákat és karkötőket is a leárazások során vettem, így szerintem még kaphatóak.


Menta felső - New Yorker  (1490 Ft)
Mintás szoknya - H&M (2000 Ft)
Karperecek - I am (800 Ft)
Virágos szandál - Kínai (még Pécsen vettem, ha jól emlékszem olyan 2000 Ft körül volt)
Kalap - találtam a nyaralóban :-)









Hogy tetszettek a képek? Ti vettetek már valamit a leárazásokon?

8 megjegyzés:

  1. Cuki outfit :) Én csak 1-2 dolgot, bár azt se mind akciósan :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mondjuk a felső is alap áron volt ennyi! :-)

      Törlés
  2. Hú de jó kis hangulatos képek! A szoknya és a kalap a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A kalapot csak lenyúltam, nem mai darab, de azért megállja a helyét! :-)

      Törlés
  3. Nekem is hasonló szandálom van! Csini voltál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is nagyon szeretem ezt a szandált, sok mindennel hordható! :-)

      Törlés
  4. WOW, és tényleg! :D
    Nagyon csini! :)))

    VálaszTörlés