Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2012. október 12.

Egy gyönyörű rezes barna őszi lakk

Ezer éve nem volt a blogon körömlakkos bejegyzés, aminek az az oka, hogy nem éppen vállalható a körmeim kinézete. Sajnos úgy néz ki, hogy még nem heverte ki a zselé leszedését és leginkább a zajló Dunára hajaz a felszíne. Ezt a lakkot viszont mindenképpen szerettem volna nektek bemutatni, mert én teljesen beleszerettem.




Lakkos képek a tovább gomb után!

Még június végén vásároltam ezt a hármas lakkcsomagot a H&M-ben és már akkor az őszre gondoltam a színei láttán. Múlt hétvégén pedig a körmeim ellenére megszállt az ihlet, hogy kipróbáljam! 


H&M nail polish - copper 

Előtte még sosem használtam H&M lakkokat, így nem tudtam, hogy mire számíthatok. Azt kell, hogy mondjam, hogy szuperül teljesített! Nagyon könnyű dolgozni a keskeny ecsetfejjel mind a széli részeken, mind a körömágybőr mentén. Az állaga alapján egy sűrűbb lakknak mondanám, de szépen eldolgozható és szuper a száradása! Mire mindkét kezemmel végeztem az első már szinte teljesen száraz volt! Plusz pont jár az illatáért is, mert csak nagyon minimálisan érezhető a szaga és az sem kellemetlen.

A képeken egy rétegben láthatjátok a körmömön, két rétegben biztos, hogy még egyenletesebb lett volna a fedése, de féltem, nehogy túl sötét legyen. 


Egy szándékosan picit homályosabb kép, amin szépen látszik a rezes csillogása a lakknak.



A tartóssága is kiemelendő, hiszen az én lemezes körmeimen fedőlakk nélkül is 3 napig bírta pattogzás nélkül, de utána is csak minimálisan kezdett el lekopni a végekről, nem darabokban lepattogva. 

A lakk kiszerelése 4,4 ml, a hármas csomagért fizettem 990 Ft-ot. Igaz, hogy kis kiszerelésű, de szerintem még így is baráti áron jutottam hozzá igazán jó minőségű lakkért. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a másik két társa is ugyanilyen jól fog e teljesíteni. 

Én nagyon belelkesültem a H&M lakkokra, de szerintem ezt a kombinációt már nehéz elérni az üzletekben. Viszont legutóbb vettem egy gyönyörű gyöngyházfényű triót (szintén 990 Ft-ért), ami tartalmaz egy szürke (grey pearl), egy gyöngyházfényű (mother of pearl) és egy pink gyöngyházfényű (pink pearl) lakkot.

Hogy tetszik nektek ez a lakk? Próbáltátok már a H&M lakkokat? Nektek is ilyen jól teljesített? 

Ne feledjétek, hogy őszi nyereményjáték indult a blogon! A játék feltételeit és a részleteket ITT megtaláljátok!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk!
    Gyönyörű a fénye is. :D
    Lehet nekem is érdemes lenne ellátogtanom egy H&M-be? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Timi! :)
      Hát itt lenne az ideje! :DDD Ruhák terén is nagyon klassz, biztos találnál olyat, ami a te ízlésed!

      Törlés
  2. Gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a lakk!!
    Nem is tudtam hogy a H&M-be lehet lakkot kapni:OOOOO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Bizony lehet, a hajba való részleg mellett szoktak lenni általában! Érdemes körbenézni! Nem olyan nagy a színválaszték, de ami van, azok nagyon szépek! :D

      Törlés
  4. Én imádom a H&Mes lakkokat, ezek is olyan szépek!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép ez a lakk! A másik kettőt is várom, hogy mutat körmökön :)
    Nemrég vettem meg én is az első H&M-es lakkom és nagyon elégedett voltam vele. Ha még találkozok a boltban ilyen 3as pakkal, lehet haza fogok hozni egyet én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Akkor majd róluk is lesz bejegyzés! Tegnap felkentem az új trióból a pink pearl-t és ez is olyan gyönyörű! :)
      Örülök, hogy neked is beváltak! :)

      Törlés
  6. Nagyon szép színe van! :) Imádom a H&M lakkokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most már kijelenthetem, hogy én is! :D

      Törlés
  7. Nagyon szép színű! :) Még nem próbáltam H&M lakkokat, bár már többször is nézegettem őket, még nem sikerült elhatároznom magam! :D Egyébként ez a körömprobléma ismerős, én is átéltem ugyanezt a zselés műköröm eltávolítása után... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én nagyon tudom ajánlani őket, mert jó áron vannak, szépek és tartósak is! Akkor sorstársak vagyunk! Annyi pozitívum, hogy szépen visszaerősödött a körmöm, de annak ellenére, hogy mennyire gyorsan nő, ez az egyenetlen felszín nagyon lassan akar lenőni. Nincs valami tipped rá?

      Törlés
  8. Úristen milyen a körmöd? Gombás? oO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a névtelenül érkezett építő jellegű kritikához! Ha a szöveget is elolvastad volna, akkor tudnád, hogy azért ilyen, mert nemrég szedettem le a zselét róla!

      Törlés
  9. Nagyon jó választás volt ez a trió! :)) Birtokomban van a másik színösszeállítás és nagyon tartósak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szerintem is, habár a másik két lakkot még nem próbáltam belőle! A gyöngyházfényesre gondolsz? Éppen a pink pearl van a körmeimen és már 3 napja jól bírják! :D

      Törlés
  10. Én is szemeztem vele az üzletben. :D Nagyon szép színek, kár hogy ilyen a körmöd, remélem hamar "begyógyul" és akkor megmutatod a másik két szépséget is. ;)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is nagyon remélem, már felkentem magamnak az új szettből is az egyik árnyalatot, azt is imádom! :)

      Törlés
  11. Szép a színe! :) Remélem a körmeid minél hamarabb rendbe jönnek :( ! :) Jól szétcseszte a zselé :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, sajnos nagyon.. Igaz, előtte sem voltak túl jó állapotban, ezért is kényszerültem rá a zselés körmökre, mert a munkahelyemre kellett... :(

      Törlés