Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. január 24.

Két hét instant alvás a szemeknek? - IGEN!


A legutóbbi szerzeményes bejegyzésben említettem nektek, hogy mennyire megkedveltem a Lush - Légy Fiatal bőrszínezőjét. Ma erről és az Essence - Stay all day korrektoráról hoztam egy tesztet, a szemkörnyéki területet célozva. 

Leírást és az előtte-utána képeket a tovább gomb után találjátok!




A terméket egy 20 g kiszerelésű üvegcsében találjuk, ami meglepően kevésnek tűnhet, de csak egészen minimális mennyiségre van szükségünk. 

A Lush ezt írja róla:

A "varázsnarancs" pigmentek fényvisszaverőként működnek, s ennek köszönhetően a bőr ragyogó lesz és fiatalabbnak tűnik. Sokféleképpen használható - kihangsúlyozhatod vele a homlokcsontod  és a szemhéjad, hogy a szemed igazán nagynak tűnjön; az arccsonton alkalmazva fiatalos ragyogást ad; a szem alatt minimálisra csökkenti a sötét karikákat; a dekoltázson pedig egyszerűen szexi.

Használata:

Elkeverhetjük a kedvenc arckrémünkkel vagy krémárnyalónkkal is, de szimplán fel is vihetjük egy-egy területre, amit ki szeretnénk emelni. Használhatjuk a szemöldökcsontunkra, az arccsontunkra, a szemhéjunkra, vagy a kulcscsontunkra. A szemünk alá fölvíve pedig a sötét karikákat tüntethetjük el. Én legfőképp a szemem alá, illetve az arccsontomon szoktam használni. Egy minimális mennyiséget (de tényleg csak egy ujjhegynyit) kiveszek az ujjammal a tégelyből és általában kis ütögető mozdulatokkal dolgozom el a szemkörnyéken. Az arccsontomon pedig, mint egy krémet elkenem.

  


Az állaga kellemesen krémes, így egy kevés mennyiséget is könnyen el tudunk dolgozni. Az illata engem leginkább a hagyományos kék tégelyes Nivea krémre emlékeztet. A színét rózsaszínes-gyöngyházfényűnek mondanám, de kellemesen harmonizál a bőrrel. Én az Essence - Stay all day korrektor fölé szoktam alkalmazni, így egész nap a helyén marad és a redőkben sem ül meg. 
A teljes ára 4490.- Ft, de most 50%-os akcióval tudjátok megvásárolni!


Szerzeményes bejegyzésben már szintén láthattátok ezt a terméket, azóta folyamatosan használom. Legfőképp a szem alatti karikákra és a puffadtság csökkentésére vált be, pattanásokra én jobban kedvelem a stiftes változatokat.
 




Ez a kiszerelés leginkább egy szájfényre emlékeztet, az applikátor is hasonlóan szivacsos kialakítású. Én pöttyözve szoktam felvinni a szemkörnyékre, majd az ujjammal eldolgozom. Nagyon kellemesen krémes az állaga, így könnyedén el lehet dolgozni a bőrön, és ami a legszimpatikusabb, hogy nem ül meg a redőkben!  A fedőképessége nem a legerősebb, inkább a Lush-hoz hasonlóan a pigmenteknek köszönhetően üdébbnek és frissebbnek láttatja a tekintetet és a szemkörnyéki bőrt. Ezt mondjuk nem is bánom, mert nem szeretem a maszkhatású sminkeket. A tartósságára sincsen semmi panaszom, gond nélkül kibír egy egész napot is rajtam. Két árnyalatban kapható, én a 20 - Soft Beige árnyalatot választottam, talán ez egy picit rózsaszínesebb, mint a másik. Szerintem abszolút minőségi termék a maga 849.- Ft-os árával!       

Előtte-utána képek: 




A bal oldali képeken semmi nincs a bőrömön, a jobb oldalin pedig az Essence korrektora és a Lush bőrszínezője látható!


Csak utána:


Eléggé szeplős vagyok, így szerintem itt jól látszik a képeken, hogy szépen elfedte őket az essence. Egyébként nem célom láthatatlanná tenni őket, mert szerintem fiatalítják az embert! :) Ezen dolgoztam el a Lush bőrszenezőjét és szerintem a kettő együtt verhetetlen! Sokkal frissebb és üdébb a tekintetem az utána képeken és a puffadtságot is szépen elrejti. Tovább fokozhatjuk a hatást, ha a szemzugunkba és a felső szemhéjunkra is teszünk a színezőből. Én teljesen odavagyok értük, főként a Lush bőrszínezőjéért, veri az összes por állagú highlighteremet!

Próbáltátok már valamelyik terméket? Esetleg kedvet kaptatok hozzá? Ti mit használtok a szem alatti karikák eltüntetésére?  

18 megjegyzés:

  1. Épp a szem alatti karikákra keresem a megfelelő korrektort, ugyanis olyan vékony a bőröm, hogy állandóan sötét a szemem alatt, pedig mindig kialszom magam :( Ha nem ül meg a ráncokban, lehet kipróbálom ezt az essence-t! (Amúgy hány ml?) Még az új Catrice korrektorok keltették fel az érdeklődésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, az lemaradt 7 ml-es! :) Nekem is pont ez a problémám, hogy elég vékony a bőröm a szemem alatt, így az alvás sem igazán segít. :/

      Törlés
  2. Nem használok ilyesmit, nem szeretek a szemkörnyéki területekre túl sok dolgot kenni, inkább csak a szemhéjalapozót ütögetem fel (szerencsére nem karikás a szemem)
    Sőt, őszintén szólva nem is nagyon hittem benne, hogy olyan sokat segít, de a képeiden is szépen kijön a különbség, szóval ha mégis szükségem lesz ilyesmire, tudom mit kell keresni :-)

    Végre valaki, aki nem akarja takargatni a szeplőit. Nekem mindig nagyon tetszettek a szeplők, irigykedtem azokra, akiknek van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Őszintén szólva én eddig semmilyen külön fedést nem használtam a szemkörnyékemre, mert féltem, hogy inkább csak ártok vele, mint használok, vagy elősegítem a ráncosodást. Viszont mostanában vettem észre, hogy sajnos az elegendő alvás is kevésnek bizonyul, így keresnem kellett egy jó terméket! :) A másik ok pedig, hogy a szemhéjamat csak nagyon ritkán festem, így ilyen kis "trükkökkel" teszem hangsúlyosabbá a szemem! :D

      Törlés
  3. Egyetértek Pancsival, én is szkeptikus voltam, de meggyőztél! :D

    VálaszTörlés
  4. Jónak tűnik, nekem borzasztó karikásak a szemeim mindig, ez ilyen örökölt dolog és korrektorral próbálok rajta segíteni. Ez viszont jobbnak tűnik, majd igyekszem beruházni rá. Nem vagyok szeplős, de a szemem környékén a nap kihozott párat, azokra is jó lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is először stiftes korrektorral próbáltam, de az nagyon megült a redőkben. Örülök, ha tudtam vele segíteni! :)

      Törlés
  5. Nekem is sajnos vékony a bőröm, így egyfolytában a tökéletes korrektot keresem (ill. a karikák halványítását segítő terméket), és most pont ezt az Essence korrektort használom. :) Ennyiért verhetetlen egyelőre nálam!

    VálaszTörlés
  6. Szemkörnyékre én az Essence szemhéjalapozóját használom és tök jól bevált! (Blogomon írtam róla.)
    Egyébként én is szeplős vagyok és én sem akarom elfedni. Nem tudom mennyire fiatalít, de ez is hozzám tartozik és én nem találom csúnyának. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még nem próbáltam, de köszi a tippet, el fogom olvasni a tesztet nálad! :)
      Én is kimondottan szeretem őket, engem általában 4-5 évvel mindig fiatalabbnak néznek (persze nem biztos, hogy csak ezért), anyukámat pedig 5-10 évvel is, mert neki is tiszta szeplős az arca! :D

      Törlés
  7. Ne fedd el a szeplőidet! Annyira csodaszépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, hogy ezt mondod! Írtam is, hogy nincsen velük semmi bajom, de a szemem alatti lilás karikákkal annál inkább! :)

      Törlés
  8. Én is szepis vagyok, de pár éve el kezdtek nagyon halványulni. Szintén ütögetős/tapicskolós mozdulatokkal ütögetem be a szemem alá a korrektort, mert kékes-lilás a szemem alatti, nagyon vékony bőr. Ha elfedem, akkor a sápadt bőrömmel úgy nézek ki mint egy vérszegény vámpír, míg korrektor nélkül: kialvatlan vámpír :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerintem inkább egyre több lesz, de ezt nem bánom! :) Ezen most jót nevettem, mert én is hasonló definiáláson gondolkodtam! :D Dettó így vagyok vele, ezen segít valamelyest ez a Lush színező, mert "életet" visz a tekintetembe! :D

      Törlés
  9. Kell ez a Lush cucc!!Nagyon meggyőztél,fel is nézek a webshop-ba.Én is elég szeplős vagyok,gyerekként utáltam,mert sokat piszkáltak,hogy fecskesz...os vagyok,és ilyen hasonló kedvességeket kaptam,de felnőtt koromra már megbékéltem velük,különlegessé teszi az embert:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, remélem, hogy neked is beválik! A webshopban én nem láttam akciós termékként feltüntetve, de a boltban 50% volt rá! :) Sokszor az ember pont arra lesz büszke felnőtt korára, amiért gyerekként csúfolták! :)

      Törlés