Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. január 26.

L'Oréal VS. Maybelline


A mai bejegyzésben két szempillaspirálról hoztam összehasonlító tesztet. Mégpedig a L'Oréal Mega Volume Collagene 24h kontra Maybelline One by One spirálokat elemeztem.

A véleményemet és az előtte-utána képeket a link után találjátok!

A L'Oréal Mega Volume Collagene spirált már több blogon is dicsérték, így még az őszi Glamour-napok keretén belül lecsaptam rá az 50%-os DM kuponnal. 
A kialakítását tekintve nekem nagyon tetszik ez az elegáns fekete-fehér külső, minőségi termék benyomását kelti. 

Amit pedig a termék ígér:

Hosszan tartó hatást, extra fekete és dús pillákat ígér. A Mega Volume Collagene szempillaspirál nevéhez híven kollagént tartalmaz, amelynek segítségével a szempillák dúsak, és feketék maradnak egész nap. A hivatalos leírás szerint a szempillaspirál keféje nagyobb a hagyományosnál és ideális a csomómentes és dús szempillák eléréséhez. Ráadásul finomabb és homogénebb eloszlású pigmenteket tartalmaz a fekete szempillákért és maximális volumenért. 


A keféje valóban dundibb az átlagosnál, egy kis mélyített ívvel a közepén. A tubus nyílása ennek megfelelően elég tág, így könnyedén kihúzható a kefe. Megfelelő mennyiségű festéket vesz fel, csak az orrán lévő felesleget szoktam lehúzni. Külön szimpatikus, hogy ha visszatekerjük a kefét egy kis kattanással záródik. Teljes áron 3599.- Ft-ért juthatunk hozzá.

A másik spirál, ami birizgálta a fantáziámat a Maybelline One by One Volum' Express Mascara spirálja volt. 


 A tubusa valamivel ducibb, mint a L'Oréalnak és élénk, fiatalos külsőt kapott. 

 
A keféje merőben más, apró műanyag tüskékből áll. 300 sörtét tartalmaz, amiről azt gondolnánk, hogy szépen szét tudja választani a pilláinkat. A kialakítása ovális alakú, így a szemzugban lévő kisebb pillákat is könnyedén elérhetjük vele. Ami nagyon nem tetszik, hogy a tubus nyílásán elég nehézkesen fér ki a kefe, igencsak neki kell rugaszkodnunk. Ilyenkor én mindig attól félek, hogy a hirtelen mozdulattól pedig szétrepülhetnek az esetlegesen odaszáradt pigmentek. 
Átlagosan 2800.- Ft körüli áron lehet beszerezni. 

Előtte-utána képek (Katt a nagyításhoz)


1. Kép: natúr pillák    2. Kép: L'Oréal Mega Volume Collagene    3. Kép: Maybelline One by One

              
     
A spirálokat két rétegben láthatjátok a pilláimon. A lecsukott pillákat nézve a Volume Collagene egy picit póklábasít, de nem vészesen. A szemből fotózott képek alapján viszont azt mondanám, hogy a Mega Volume dúsabb pillákat eredményez, míg a One by One inkább csak hosszabbít. Arról nem beszélve, hogy a kefe kialakításának köszönhetően inkább szétválasztania kéne a pilláinkat, ehelyett csomósít és összetapasztja őket, emiatt pedig napközben is könnyebben maszatolódik.
A kiinduló állapotot tekintve mindkét spirállal látványos eredményt értem el. Az én kedvencem mégis a L'Oréal Mega Volume spirál lett, mert amellett, hogy szépen hosszabbít, dúsabb pillákat is eredményez anélkül, hogy túlságosan összetapasztaná őket. Egyébként én minden festés után szeretem a pilláimat egy tiszta kefével is átfésülni, hogy még jobban szétválasszam őket. 

Próbáltátok már valamelyik spirált? Nektek mi a kedvencetek? Tudtok mondani nekem olyan spirált, ami amellett, hogy dúsít, szépen elválasztja a pillákat és esetleg még hosszabbít is?

18 megjegyzés:

  1. Nekem ami nagyon bejött az a Maybelline Colossal Volum' express
    spirál, hosszabít, dúsít de egyáltalán nem tapasztja össze a pillákat, szuper darab!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csak egy típussal nyúltam mellé! :D Nekem ami még nagy kedvencem volt, az a Clinique spirálja, csak aztán az ára miatt nem vettem újra.. :/

      Törlés
  2. Maybelline The Falsies Black Drama! Abszolút kedvenc már 2 éve és nagyon sok youtube-os guru is dicséri. :)

    VálaszTörlés
  3. a one by one a kedvencem bár talán azért mert az Isten elég szép hosszú pillákkal áldott meg:)

    VálaszTörlés
  4. nekem az abszolút kedvencem a clarins wonder perfect-je, de nem vagyok hajlandó kiadni érte az eredeti árát (7800 körül van), viszont a max factor falsh lashes-ával is teljesen elégedett vagyok, egészen jó pillákat csinál.

    tény, nekem maguktól is elég hosszú (szemüvegesként pláne pont jó, így is olykor odasöprök a lencsének) és átlagos dússágú, ívű. ettől függetlenül az astor big big boomja pl. az én pilláimmal se csinált kb. semmit, mármint jól összetapasztotta őket meg furán kiegyenesítette.


    5-6 éve imádtam a clinique high impactjét is, abból elhasználtam vagy 6-ot, de már évek óta csak vízállót vagy szimplán vmi tartósabbat merek felkenni és az sajnos ezért kiesett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kiindulási pilláimat tekintve szerintem mindkét spirál szépen teljesített, de ennek ellenére egyiket sem érzem tökéletesnek. Sajnos nekem a 3D műszempilla kicsit odatett a pilláimnak, ahhoz képest már egész szépen regenerálódtak a sok ricinusolajnak köszönhetően! :D
      A Clinique spirálja nekem is nagyon-nagy kedvenc volt, pont gondolkodom rajta, hogy vissza kéne térni hozzá..

      Törlés
  5. Talán a Maybelline a legjobb! :) Az nekem is elég jól bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még mindig úgy érzem, hogy nem találtam meg a tökéleteset, de nem akarok már több spirált felhalmozni itthon! :D

      Törlés
  6. Én a legtöbbször Miss Sporty spirált használok, mert az árához képest nagyon jól teljesít, de kezdek gondolkodni azon, hogy beruházok egy drágábbra, csak hogy lássam, mit teljesítenek, de még nem döntöttem..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én is az olcsóbb márkák spiráljait használtam, de aztán gondoltam, ha már van ez a DM-es kuponom, teszek egy próbát egy drágábbal is, hogy lássam, mit tud! Azt hiszem, jól döntöttem, mert drámai volt a változás, mint hatásban, mint tartósságban, mindenben a L'Oréal az eddigi legjobb spirálom! :D

      Törlés
  7. Én most egy Bellapierre-t használok, de az nem hosszabbít, éppen csak dúsít; azonban natúrkozmetikum és ezért maradhat :P
    Mostanában nagyon érzékeny lett a szemem és egyre több probléma van vele, ezért döntöttem emellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismerem ezt a márkát, de rá fogok keresni! Hát igen, nekem is az lenne az álom, ha mindent tudna és emellett még természetes összetevőkből is állna..

      Törlés
  8. Én a Rimmel London Scandeleyes nevű szempillaspirálját szeretem a legjobban, mert dúsít is és hosszabít is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem csomósít? Hú, nehéz lesz választani! :)

      Törlés
  9. Ezen teszt alapján tuti, hogy egyiket sem venném meg. Nem a teszt a rossz,hanem a spirálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként a L'Oréal nem annyira rossz, a kiindulási állapothoz képest dúsabb és hosszabb pillákat is eredményez, de tény, hogy még ez sem az igazi!

      Törlés