Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. július 1.

OUTFIT: Pöttyök és csipke


Pénteken Kőszeget vettük célba, hihetetlenül hangulatos kis város és számtalan kirándulási lehetőséget rejt. Ma a Hétforráshoz látogattunk el, de többféle nevezetesség és túraútvonal közül válogathatunk a Kőszegi-hegységben barangolva. 
A képeket a főtéren készítettük, de rengeteget fotóztam a városban, igyekszem majd egy válogatással készülni. :)

Teljes outfit a link után!


Csipkés felső - H&M (tavalyi)
Pöttyös nadrág - Terranova
Vászoncipő - Blaha kínai
Táska - F&F
Fonott öv - H&M
Fülbevaló - H&M
Napszemüveg - C&A

A mai szettben két mániám is találkozik, mégpedig a pöttyök és a csipke. :) A szeszélyes időjárásnak hála felavathattam a Glamour-napi szerzeményes pöttyös nacimat, hozzá pedig egy fehér csipkés pólót párosítottam. A szett egyhangúságát a csíkos szíjú órával és a neon köves fülbevalóval igyekeztem megtörni.


Elnézést az antennákért, elég szeles időnk volt! :D


Titeket is elkapott a pöttyös nadrág láz?

27 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy. Olyan jó ez a kis táska is. Sosem voltam még Kőszegen, de mindenképp elmegyek egyszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dalma! Szerintem is annyira szuper vétel volt ez a táska (főleg 2300.- Ft-ért :D), azóta láttam feketében is a Tesco-ban. *.*

      Törlés
  2. nagyon csinos ez az összeállítás. az antennák pedig cukik. szép vagy mint mindig, nagyon szeretem az outfit bejegyzéseid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, ezt igazán jól esett ma olvasnom, főleg egy ilyen nap után, nagyon köszönöm! ♥ :*

      Törlés
  3. nagyon csinos vagy, olyan cuki ez a pöttyös nadrág:)

    VálaszTörlés
  4. Olyan aranyos ez az összeállítás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Remélem, még nem unjátok a laza, városnézős outfiteket?! :D

      Törlés
  5. Összhangban van minden rajtad.
    Csinos vagy mint mindig. :)
    A nadrág nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! :) Igyekeztem jól kombinálható ruhákat pakolni, ezúttal a fehér volt a fő irányvonal. :D

      Törlés
  6. Újra jó képek, és ezért megjutalmazom a blogodat. Különösen Gergőt, a fotókért és a bloghoz való hozzáállásáért. Lehet, hogy nélküle nem is lenne ennyire jó a blog :))) A fotók nagyon sokat jelentenek! Ugye :)))

    Díjat kaptál tőlem, kérlek nézd meg a blogomat!
    http://eveways.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gergő is köszöni szépen az elismerést :)) és mindketten köszönjük a díjat! :) Nélküle valóban nem tudnám ilyen szinten űzni a blogolást, az outfit posztokat csak neki köszönhetem, de folyamatosan támogat, a mai kisebb sokkot sem tudom, hogy vészeltem volna át nélküle. :D

      Törlés
  7. Fülbevaló tesók vagyunk :)))
    Nagyon könnyed és friss ez az összeállítás, nagyon tetszik!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóóó, én nem tudom megunni, ősz óta tartja magát a kedvencek között! :D
      Köszi, örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  8. egyszerű mégis nagyszerű outfit! tökéletes választás egy városnézésre, és aaaww Kőszeg... mázlisták :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon szeretem az ilyen egyszerűbb összeállításokat, az ékszer persze elmaradhatatlan ilyenkor (is)! :DD Akkor jól érzem, hogy ismered Kőszeget? :)

      Törlés
    2. voltam már ott igen és gyönyörű hely :) remélem eljutok még oda!

      Törlés
  9. Imádom Kőszeget! Annyira hangulatos :)
    Imádom a szettedet, főleg a felsőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon! Kicsit Pécsre emlékeztet, olyan érzés lehet itt lakni, mintha üdülne az ember. :D
      Köszi! :*

      Törlés
  10. Hű, nagyon csinos, szépek a színeid!

    VálaszTörlés
  11. nekem eddig nem igazán tetszettek az ilyen pöttyös nadrágot, de neked szerintem nagyon jól áll. : ) csinos vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nekem mindig is mániám volt a pöttyös, így kapóra jött, hogy most lehet ilyen nadrágokat kapni, persze végül nem volt egyszerű találni is belőle. :D

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Köszi! Nem tudom, kinövöm-e valaha a pöttymániámat! :D

      Törlés
  13. Nagyon jó ez a kis pöttyös nadrág :-)

    VálaszTörlés