Image Map Facebook Instagram Contact Bloglovin' Ask.fm

2013. november 21.

Versatile Blogger díjat kaptam! :)


Elnézéseteket kérem, hogy a héten valószínűleg fotózott poszt nélkül maradtok (heverem a tegnapi foghúzást... :$), de így is van pár örömhírem, amiről mindenképpen szeretnék hírt adni. :)

A díjat nagyon-nagyon szépen köszönöm Evelinnek, tündér, hogy gondolt rám! :*

A szabályok a következők:
  • Helyezd el a díjat a blogon
  • Linkeld be, aki téged jelölt
  • Jelölj Te is blogokat a díjra
  • Értesítsd őket a jelölésről
  • Írj 7 dolgot magadról

Akiknek szeretném továbbadni:

7 dolog rólam:
  1. Utálom a főzelék állagú, pépes, szószos ételeket, ami nem túl szerencsés egy foghúzás után. :/
  2. A salátákat csak akkor szoktam megenni, amikor a többi étel már elfogyott a tányérról, addig hozzájuk sem nyúlok. :D
  3. Betűtévesztő vagyok, ami érdekes módon gépelésnél nem jön elő, csak kézírásnál (b/p, t/d...).
  4. Annyira irtózom a kígyóktól, hogy még az újságot is képes vagyok eldobni, ha meglátok benne egyet. :D
  5. Hiszek a szellemekben. :$
  6. Az életben a páromért és a barátaimért vagyok a leghálásabb! ♥
  7. Hiszek benne, hogy ha valamit teljes szívünkből szeretnénk, azt sikerül is elérnünk! :)

Remélem, nevettetek rajtam egy jót, vagy esetleg van közös pontunk? :)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, jól esik, hogy rám is gondoltál a díjazottak között! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megérdemelted, imádom az inspiráló írásaidat! :*

      Törlés
    2. Ezt pedig nagyon nagy dicséret a számomra :)

      Törlés
  2. No, akkor Te kanadai vagy - ott láttam a salátaevésnek ezen módját :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint Kanadáig kell utaznom, hogy ne nézzenek rám furcsa szemmel?! :DD

      Törlés
  3. Hallod, én nem vagyok betűtévesztő, de azt olvastam, betűtésztaevő vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt olvastam, egyből a paradicsomlevesre asszociáltam! :D Pedig tudtommal nincs bajom a betűkkel. :D

      Törlés
    2. Azt hiszem, ezek után már vennem kell egy zacskó betűtésztát! :D

      Törlés